iNovare este o platforma B2B,
creată cu scopul de a facilita colaborarea între Membrii Grupului Novare și
furnizorii săi.
Membrii Grupului pot să consulte produsele și serviciile disponibile lor,
cu prețurile și discounturile aferente, să emită comenzi, să vizualizeze facturi,
să confirme plata consolidată a acestora, să pastreze un istoric al comenzilor,
să obțină detalii despre furnizorii Grupului, să afle statutul comenzilor plasate, etc.
Furnizori Grupului pot să-și facă disponibile produsele și serviciile,
să primească comenzi consolidate din partea Grupului, să factureze Grupul și membrii săi
(facturi consolidate).
iNovare este o suită de programe de: gestiune a stocului, de comandă şi reaprovizionare, menite să evite
rupturile de stoc, să optimizeze nivelele de inventar, să faciliteze atât procesul de reaprovizionare
a inventarului cât şi procesul de achiziţie al produselor de modernizare sau renovare şi al echipamentelor.
iNovare are ca ultim obiectiv uşurarea procesului de colaborare între Membrii şi Furnizori şi
eliminarea din procesul de achiziţii a activităţilor fără valoare adăugată.
În Programul de Parteneriat în Achiziții, iNOVARE, produsele și serviciile se obţin cu discount semnificativ.
Toți furnizorii platformei sunt: identificați, evaluați, selectați, validați, contractați si monitorizați.
Reducerea numărului de comenzi, automatizarea gestionării stocurilor, reducerea numărului de facturi și plăți, optimizarea livrărilor, toate reduc drastic timpul, efortul și cheltuielile de achiziții.